Wednesday, September 8, 2010

HARI TERAKHIR RAMADHAN

Tarikh : 09/09/10
Tempat Kejadian : Ofis (Jln Sultan ismail, KL)

Setelah berkurun lama aku berfikir, akhirnya di kesempatan Ramadhan yang terakhir pada tahun ini, barulah aku berkesempatan menulis blog. Kenapa? Mengapa? Sape suruh? Emm .. inilah hasilnya apabila aku buntu, tidak banyak kerja di ofis, sebab arini ofis half day. Masa berjalan (eh, masa tak boleh berlari ke? berjogging ke?) ... err sambung semula, masa berjalan @ berlalu begitu lambat. Pukul 12 nnt baru aku boleh balik. Dari pagi tadi aku dok berkebaya pink hitam. Mood hari raya lah katakan. Lepas zohor nnt aku akan bertolak ke Terengganu, kampung 'orang rumah' aku lah. Hehe.

MATA LEBAM (cket jer) :
Biaselah, kurang tidur bulan Ramadhan ni. Bangun masak untuk sahur, 4am setiap hari. Malam tadi pulak, tidur lambat sbb packing nak balik Terengganu.

PIPI TEMBAM :
Bukan kerana tak puasa, tapi mmg dh gni sejak azali, hehe.

2 comments:

  1. laling... finally u've made it! kudos! hehehe

    ehh.. pembetulan

    PIPI TEMBAM :
    Bukan kerana tak puasa, tapi mmg dh gni sejak azali, hehe. (bukan2... tp sejak kawen ngn mr.razali :p)

    ReplyDelete
  2. hahahaha ..

    berilah i kekuatan utk trus tulis blog ni .. coz fb pon cam i nk tutup jer .. malas dh huhu

    ReplyDelete